Літня школа «Junior coder: практикум початкового програмування» має на меті допомогти учням максимально легко та цікаво поринути в світ ІТ технологій, без яких просто не може існувати сучасний світ, розвиток їх інтересу до сучасного програмування.
Основними завданнями «Junior coder: практикум початкового програмування» є:
Заняття проводяться в просторих комп’ютерних класах, обладнаних сучасними комп’ютерами під керівництвом досвідчених викладачів.
Керівник школи: Cтарченко Людмила Миколаївна
Моб. тел. 0984087910
E-mail – starchenkol@gmail.com
РЕЄСТРАЦІЯ
до літньої школи “Junior coder: практикум початкового програмування”
Програма
літньої школи «Junior coder: практикум початкового програмування»
10 – 14.06.2019
№ | Дата | Тема | Зміст |
1 | 10.06.2019 | Вступ до алгоритмізації та програмування. Графіка в Python. | Алгоритм та його властивості. Програма та її структура. Загальні відомості про мову програмування Python. Алфавіт мови. Середовище програмування IDLE: програмування в інтерактивному та сценарному режимах.Дані та змінна. Прості типи даних. Введення та виведення даних. Оператори. Графічний модуль turtle. Керування виконавцем «черепашка». |
2 | 11.06.2019 | Способи управління виконавцем. | Поняття циклу. Типи алгоритмів циклічної структури. Цикл for. Програмування циклічного процесу. Список як складний тип даних. Зберігання даних у списках. Отримання даних із списку.Колір та типи його кодування.Поняття підпрограми. Опис функцій. Звернення до функції. Параметр функції. Способи передачі параметрів. |
3 | 12.06.2019 | Розгалуження. Цикл while. | Генерування випадкових чисел. Модуль random. Умовний оператор. Логічні вирази. Умовна конструкція з if. Конструкція if з умовою else. Застосування виразу elif. Цикл while. Цикли з передумовою та післяумовою. Створення рендомних графічних об’єктів. Анімація графічних об’єктів засобами модулю turtle. |
4 | 13.06.2019 | Створюємо комп’ютерну гру. | Базові поняття ігромоделювання. Проектування комп’ютерної гри. Основні поняття об’єктно-орієнтованого програмування. Атрибути та методи об’єктів. Модуль pygame. Створення ігрового поля. Створення та розміщення графічних об’єктів. Способи та прийоми анімування об’єктів. Програмування гри «Пінг-понг». |
5 | 14.06.2019 | Розробка та захист ігрових стартапів. | Розробка проекту гри. Визначення типу гри (текстова чи графічна), її героїв та правил.Створення програми гри.Демонстрація та захист власних стартапів. |