Літня школа “Junior coder: практикум початкового програмування”

Літня школа «Junior coder: практикум початкового програмування» має на меті допомогти учням максимально легко та цікаво поринути в світ ІТ технологій, без яких просто не може існувати сучасний світ, розвиток їх інтересу до сучасного програмування.

Основними завданнями «Junior coder: практикум початкового програмування» є:

Заняття проводяться в просторих комп’ютерних класах, обладнаних сучасними комп’ютерами під керівництвом досвідчених викладачів.

Керівник школи: Cтарченко Людмила Миколаївна

Моб. тел. 0984087910
E-mail – starchenkol@gmail.com

РЕЄСТРАЦІЯ
до літньої школи “Junior coder: практикум початкового програмування”

Програма
літньої школи «Junior coder: практикум початкового програмування»
10 – 14.06.2019

ДатаТемаЗміст
110.06.2019Вступ до алгоритмізації та програмування. Графіка в Python.Алгоритм та його властивості. Програма та її структура.
Загальні відомості про мову програмування Python. Алфавіт мови.
Середовище програмування IDLE: програмування в інтерактивному та сценарному режимах.Дані та змінна. Прості типи даних. Введення та виведення даних. Оператори.
Графічний модуль turtle. Керування виконавцем «черепашка».
211.06.2019Способи управління виконавцем.Поняття циклу. Типи алгоритмів циклічної структури. Цикл for. Програмування циклічного процесу.
Список як складний тип даних. Зберігання даних у списках. Отримання даних із списку.Колір та типи його кодування.Поняття підпрограми. Опис функцій. Звернення до функції. Параметр функції. Способи передачі параметрів.
312.06.2019Розгалуження. Цикл while.Генерування випадкових чисел. Модуль random. Умовний оператор. Логічні вирази. Умовна конструкція з if. Конструкція if з умовою else. Застосування виразу elif. Цикл while. Цикли з передумовою та післяумовою. Створення рендомних графічних об’єктів. Анімація графічних об’єктів засобами модулю turtle.
413.06.2019Створюємо комп’ютерну гру.Базові поняття ігромоделювання. Проектування комп’ютерної гри. Основні поняття об’єктно-орієнтованого програмування. Атрибути та методи об’єктів. Модуль pygame. Створення ігрового поля. Створення та розміщення графічних об’єктів. Способи та прийоми анімування об’єктів. Програмування гри «Пінг-понг».
514.06.2019Розробка та захист ігрових стартапів.Розробка проекту гри. Визначення типу гри (текстова чи графічна), її героїв та правил.Створення програми гри.Демонстрація та захист власних стартапів.